Jag missade...

... såklart TOP MODEL igår, vad tror jag? Att jag ska lyckas matcha in mitt liv efter ett  tv-program?! (Det gjorde jag faktiskt när jag var yngre... Det var till att markera i tv-tablån saker jag bara mååååste se och däremellan kunde jag klämma in saker såsom middag, ridning av två hästar, läxor och vänner...psyyyko, haha!)

Jaja, anledningen till att jag missade programmet var att jag, Linus och Isabelle var på bio och såg SHREK 3 (bra med barn ibland så man "måste" se sånna filmer, hehehe...) den är ju faktiskt sååå rolig! Kom fram till att Åsnan och Paris inte var helt olika varandra, hihi!

Nä, nu måste jag ta mig ner på stan för att inhandla det sista inför bröllopet på lördag. Armband, kuvertväska och något att ha över axlarna står på min lista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback