Känner mig hängig

Jodå, det blev som jag trodde. Linus vann över mig i vårt lilla rejs men det var knappt! Ärligt så var jag tvungen att stanna för att knyta skon mitt i o sen kom jag aldrig i kapp...FAN! Men det var inte många sekunder jag kom in i mål efter, tror det var typ 40 meter. Så jag är rätt nöjd och vi sprang på 24 minuter i teräng så det var rätt bra ändå.

Nu är jag på jobbet, håller nog på att bli sjuk... Igår var jag hur pigg som helst men hela dan idag har det bara gått utför. Och jag som ska hem till Vendela o Sofia ikväll för att få höra aaaaallt om deras Mallorca tripp :-)
Får se hur det känns sen men nu känner jag mig bara hängig...
image398

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback