Lördag med party

Efter allt målande och fixande med rummet så förtjänade vi ju en liten utgång!

Hann precis få klart i rummet, ta ett snabbad och korka upp champagnen innan Johanna ringde på dörren, puuhh, som vi jobbat!
Well, nu var det dags för party! Johanna hade med sig kräftor från sitt jobb och till det hade vi sparrissoppa, rom, bröd och lite tillbehör. Blev nästan en liten kräftskiva för bara mig Johanna och Linus :-)
Även Vendela kom efter lite tjat och vi körde förfest hos oss sen tog vi taxi hem till Thomas på Vallhallavägen där förfesten fortsatte :-)
NOX, Sturecompagniet och Hells Kitchen bar det till under kvällen och det blev rätt bra drag!
Champagne, drinkar och piskor får sammanfatta det hela... Men VEM tog med sig piskan hem??!! Vendela eller Linus känns som två givna aspiranter, hihi...
Mmmm, i badet...
 
Förfest hos Thomas...
  
Jag o Vendela leker med kameran...
   
Jag o Darling ♥
  
Även Möller hade hittat till storstan denna helg!

Den berömda piskan... 
  
NOX & Hells Kitchen
  

Kommentarer
Postat av: johanna

Så kul att se bilder men förstå vad synd jag tycker om mig själv... :(

2007-09-17 @ 13:41:12
URL: http://hannisfashionista.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback