LUCIFER

Fick ett mail med lite bilder och info om min kära Lucifer har det nu.
Vi sålde ju honom i våras och han ser ut ha fått det bra. Verkar vara en gullig tjej som köpt honom och jag hoppas och tror att han är nöjd och glad!
Vi har haft många roliga stunder ihop med hopptävlingar och annat men nu har jag verkligen inte möjlighet att ha häst. Dels är det ju sjuuukt dyrt att stalla upp en häst i sthlms innerstad och jag tror inte heller att jag vill lägga all den tid som ändå behövs.

Hela min uppväxt har ju min kära mamma ställt upp för mig på alla sätt och vis när det gäller hästarna men jag antar att jag är så pass vuxen nu att jag inte längre kan räkna med att hon tar sig till stallet istället för mig när det regnar, går upp på morgonen för att ge dom mat och släppa ut dom, att hon rider när jag är sjuk / har annat för mig eller skjutsar mig till diverse träningar och tävlingar osv....
Nä, det är nog bara att inse att det inte funkar i mitt liv just nu.


Lite bilder på "min" Lucifer och hans nya matte, man blir lite sugen... :-)

Kommentarer
Postat av: johanna

Åhhh... så fin han är gumman! Förstår att du saknar honom!
Har du det bra i övrigt då?
puss

2007-09-26 @ 22:25:55
URL: http://hannisfashionista.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback