PerryPlutt o Jag

Det var varken en glad eller jätteledsen pojkvän som kom hem igår kväll... Lite dyster kanske men inte värre än att efter han kommit hem (och vi delat på en kebabtallrik vid 23 tiden) kunde möta upp sina Djurgårdsvänner på Storstad efter matchen. Allt frid o fröjd, haha...

Under kvällen så styrde jag upp vad vi ska göra med vår lilla hund medans vi är bortresta. Mamma & Hasse kommer ha henne under tiden och deras hund Therry ( som jag för övrigt tror lider av damp, hihi ) brukar uppskatta hennes sällskap :-) Mormor och morfar var oxå snälla och ställer upp första natten så jag kan lämna henne i Uppsala och det är ju gulligt av dem!

Förövrigt så längtar jag som tusan nu!!! Så trisst med höst o kyla! Men nu "Bara" 8 dagar från solen...

Ikväll ska jag o Linus på förhandsvisning av Chuck and Larry, verkar va en rätt skoj film... Sen är vi inbjudna på Kinggolfens efterfest på Café Opera men jag vet ärligt talat inte hur partysugen man känner sig efter en film som slutar 22.45...

PerryPlutt och Jag på promenad igår


Kommentarer
Postat av: johanna

Åhhh... LYX!
Jag vill också!!!

2007-09-26 @ 09:28:29
URL: http://hannisfashionista.blogg.se
Postat av: Maddeli

var kommer han ifrån? =) jag har två korthår chihuahua!

2007-09-29 @ 18:13:33
URL: http://maddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback