Sjuk

Hemma... sjuk... Trisst....

Kommentarer
Postat av: Jo

Hej på dig!!
Stackare som e hemma sjuk, inget vidare. Helt ok att vara hemma och pyssla en vardag, men allt känns ju så jobbigt när man är sjuk..Jaa, mitt bästa tips är att hyra en film, fast du ska ju inte gå ut i kylan..hmm, nätshoppa..cocoo.se är bra..ehh.gosa med Paris.Nej vad vet jag, men hoppas du kryar på dig snart. I kväll ska jag och Fredrik hem till Unga herr och fru Celmins på middag. Sen ska vi gå och se killen som sjöng och spelade i kyrkan, Tom Levin, han spelar på Vanadis, ett Café. Ska bli skoj!

2007-09-13 @ 08:58:41
Postat av: johanna

Hej Gumman!
Sjukling? Illa.. slitigt för hårt i motionsspåret helt enkelt.... ;)
Jag hade ont i halsen idag jag med... :S Men.. trotsar och kör spinn ändå! :)

2007-09-13 @ 10:21:32
URL: http://hannisfashionista.blogg.se
Postat av: Sofie

Ja, det suger verkligen när man mår såhär... Så tråkigt! Inget att kolla på på tvn trots att man har 50 kanaler att välja mellan!
JO: Åh, det hade nog Linus gillat att gå på... Han tyckte verkligen att Tom var gryyym!

2007-09-13 @ 12:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback