Tapetsering...?

Idag gissar jag på att jag ska hem och tapetsera... Herreguud! haha...

Då "min" tapet inte kommer fungera i vårt sovrum *snyft* så fick vi ju lov att beställa hem en annan och den kom igår. Tror den oxå blir bra, är ju rätt stilren så visst, men nu ska den ju upp på väggen oxå, haha. Hur ska det se ut med mig och Linus bland tapeter och lim... Jisses!

Igår började nya säsongen av Desperate Housewives, guuud, jag älskar att gotta mig i den serien, haha! Tur att American Top Modell är slut nu så att jag bara har denna serie att följa! Eller föresten... Top Model Sverige vill jag ju såklart också se ikväll...
  

Vad tycks? Passar vi som Desperata hemmafruar? Hihi...

Kommentarer
Postat av: johanna

Så SYND om mig... dels för schemat samt för bilen men ganske alldra mest för att jag inte kan se desperate housewife!!!!!!!!!!!!!!
Bara skitnorskTv här... :(:(:(:(

2007-09-19 @ 22:32:29
URL: http://hannisfashionista.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback