Träna eller vara kulturell...?

Min kille tycker att min blogg är tråkig. Att jag börjat skriva om tråkiga saker... Försökte förklara att det tråkiga är att han inte vill vara med i den. Eftersom jag umgås ca 15 timmar om dygnet med honom så är det ju svårt att inte ha honom med. Det är ju liksom mitt liv det handlar om och han är ju en rätt stor del av det... Hmmm.

Ikväll ska vi antingen ut och springa eller gå på Cosmonova. Eftersom det är beachtime om 4 veckor så är det hårdträning som gäller och jag tycker jag är rätt duktig... Gymmat mån & tors, sprungit 7km tis & ons, helt ok! Får se om man lyckas få den "perfekta" kroppen tills dess :-) Darling är oxå duktig och det är ju kul att träna ihop!
Meeeen..... det är rätt mysigt att kura ner sig och se på en film om livet under vattenytan oxå så jag vet inte, kanske blir Cosmonova iaf. Då kan man ju passa på och va lite kulturell och kika på naturhistoriska riksmuseét när man ändå är där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback