Uppsala i helgen

Fredag igen! Haha, veckorna går faktiskt alltid fortare än man tror!

I helgen ska jag till Uppsala för att jobba på en fest som min storebror håller i. Riktig bondfest, haha, och då inget illa menat utan det ÄR verkligen det! Enligt min bror så är det säkert inte bara bönder där eftersom alla faktiskt inte jobbar eller bor på en bondgård men har man gått på Jälla/ gillar att köra traktorer/ gillar att TITTA på traktorer/ är med i JUF eller liknande så tycker jag nog att man kan räknas som det...  
Anyway, jag och min kära vän Johanna ska, som tidigare år, stå i baren och det brukar vara rätt så skoj! Trevliga människor och avslappnad stämning, sen brukar det bli utgång i Uppsala...


Ena dagen Connoisseurfest andra dagen bondfest, bra med kontraster! 

Kommentarer
Postat av: johanna

ÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!
JAG VILL OCKSÅ!
Stackars mig som ska jobba kväll i skitrepan i helgen... stackars stackars mig! ;)
Kan du inte be Linus fixa en helikopter för att hämta mig?? ;)

2007-09-21 @ 12:02:12
URL: http://hannisfashionista.blogg.se
Postat av: Linus

Johanna! inte enns jag får va med!! tror bara det är en samling av okloka bönder där, som dricker HB med Redbull. Bättre att du kommer hit i stället =)

2007-09-21 @ 17:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback