AIK-Djurgården...

Har precis haft Vendela över på middag... Vi delade på en flaska vin och lite kyckling. Trefligt så här en torsdagsafton :-)

Tanken var ju att jag skulle gå på fotbollsderby mellan AIK-Djurgården ikväll men tydligen kom det upp "bättre behövande" som fick min plats på VIP läktaren...
Där försvann den goda buffén, vinet, de sköna fotöljerna och utsikten över min Darlings reklam på arenan... Oj, höll på att glömma... O fotbollsmatchen såklart... ehhh, kanske lika bra att någon annan fick den efterlängtade biljetten, hihi...

Nä, nu ska jag krypa ner i sängen, får se när Darling kommer hem. Kanske nalkas fest?? :-)

Jag o Miss V sommaren 06
image854

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback