Bröllopsfrisör - dyr vs "min"

Igår var jag till Sachajuan  som ligger på Oxtorgsgatan för diskusion ang min bröllopsfrisyr.

Jag har ju inte helt bestämt VAR jag vill göra min uppsättning... Antingen hos "min" frisör som jag iofs inte varit hos jättemånga gånger och som jag inte vet om hon är så van att göra just bröllopsuppsättningar men som jag gillar för att hon är trevlig och bra på att klippa och färga...
Eller om jag ska ta någon proffssalong som tex. Sachajuan eller Björn Axén...

Well, nu har jag iaf varit på Sacha. och pratat och visst är det jävligt dyrt, men det kanske det är värt...? Ska ringa "min" frisör oxå o kolla pris, tillgänglighet mm, men det är ju lite känsligt om jag nu inte tar henne känner jag...
Vill oxå kolla Björn Axén som självklart är jättevana med detta men antagligen oxå tar närmare 5000:- för att göra det... Hmm, svårt.

Mina snälla vänner (o brudtärnor) Vendela & Sofia var gulliga och följde med mig dit som "stöd" haha, ibland blir jag mesigt feg och känner mig tryggare att någon bara följer med mig... haha...
Sen tog vi en tapasmiddag på San Leandro på Sveavägen. Jättegott och mycket mat!
Sen var det såklart bänkning hemma hos mig framför Desperate Housewifes, jag tror jag har blivit besatt... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback