Clinique, No7 & Lip Injection...

Man skulle kunna tro att jag fått ålderskomplex men...

...det har jag inte. Inte än  

Tror det hela handlar om en ren "jagsaknarminpojkvänsomäriSpanien"- depression som visar sig på detta märkliga sätt.

Har nämligen dels fixat o donat och handlat en massa till hemmet för att få det nytt o fint.
Hade till och med tänkt att städerskan skulle putsa våra fönster när hon kommer idag men inser att det faktiskt inte blivit vår än så det får tyvärr vänta några veckor till.

Men sen har jag oxå lyckats inhandla en hög med ansiktsprodukter som ska göra underverk!  

Började i tisdags med No7 protect & perfect beauty serum men tänkte att när man ändå håller på kan man göra det ordentligt, hihi.
Blev oxå en No7 Protect & Perfect Day creme, som kompliment till serumet.
En Clinique All about eyes rich, till ögonen
Och en Too Faced Lip Injection, så att jag får stora och fina läppar, hihi.

Ja, man får väl se om det håller vad de lovar och OM det gör det så kommer mitt ansikte snart att stråla av alla dyra och fina produkter... eller...?


image846

Kommentarer
Postat av: johanna

Hepp Hepp! När kommer skönhetsprodukterna? Du måste lämna recension! ! ! ! Vad betalade du för No7?

2008-04-13 @ 18:19:13
URL: http://hannisfashionista.blogg.se
Postat av: johanna

Hepp Hepp! När kommer skönhetsprodukterna? Du måste lämna recension! ! ! ! Vad betalade du för No7?

2008-04-13 @ 18:21:08
URL: http://hannisfashionista.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback