Desperat!!!

Gissa om jag blev glad igår!!!

Helt otroligt! Desperate Housewifes, som är min absoluta favoritserie hade ju säsongsstart! HUR kunde jag ha missat det???!!
Ren tur att jag kikade på tv-tablon, att det dessutom var förra säsongens sista avsnitt + det första för denna (= 2 timmars Desperate efter varandra!) gjorde ju verkligen min kväll! :-D

När det är dags så gör jag iordning en stoor kopp te och burrar upp mig i soffan, det är knappt att ens bröllopssnack med Darling kan få mig att slita blicken från TV´n, och DET är konstigt, haha! Det är inte ofta jag skrattar högt åt varken serier eller filmer men när jag kollar på Desperate gör jag verkligen det. Dom är för sköna!
image851

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback