Hallåååååååå???!!!

Syns jag inte idag eller??? Jag kanske inte heller hörs??? Vem vet, jag kanske till och med inte finns????!!!!

Herrregud!!! På vägen hem från jobbet höll jag på att bli påkörd 3 gånger! 3 GÅNGER, på en halvtimme!!! Vad är det för idioter som kör bil i den här stan??? Jag som är så säker på att jag syns klart o tydligt när jag kommer gåendes övergångsställena men jag gör tydligen inte det!!!
Eller så har ALLA siktat in sig på att köra över just mig just idag!!!
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......

På ICA var det samma sak... Jag syns tydligen inte där heller!!! 
Jag står i kön och ska handla 1 sak! Framför mig står en man som tar så lång tid på sig att lägga upp sina varor på bandet att man blir något irriterad... Well, när han fått upp alla saker kom han på att han visst GLÖMT NÅGOT!!! Så där står jag, medans han går tillbaka in i affären och hämtar det han ska ha och jag nu blir ännu mer irriterad! Mannen kommer tillbaka, ska precis betala, ja men just ja! Han ska ju ha påsar att bära skiten i oxå!!! Eeeen, tvååååååå, treeeee påsar kom han tillslut på att han behövde.

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! syns jag??!! Hörs jag??!! Finns jag??!!
image855

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback