IKEA, det funkar inte!

Ikea igår...

Tror inte jag gillar IKEA, har försökt ta mig igenom det med intresse och glatt humör 2 ggr nu men det GÅR INTE!
I lördags gav jag mig in på IKEA i Kungens Kurva, dumt! Sååå mycket folk med skrikandes barn och sååå många våningsplan att man gick vilse! Helt plötsligt var jag tillbaka på samma ställe fast under och bakom... precis, ingen logik i det hela alltså! Så det enda jag siktade in mig på var att ta mig UT, blev alltså ingen shopping där...

Igår åkte jag ut till Barkarbys IKEA och det är ju iallafall bättre ordnat och nästan inge folk men nä, jag ser inte det roliga i det hela... man bara går och går och går... Tillslut fick jag iaf tag på det jag var ute efter (efter att ha gått igenom heeela varuhuset) men nu dröjer det nog tills jag ger mig dit igen.
Kanske kan vara kul om man är där med någon kompis så man har någon att tjattra med medans man tar sig igenom men själv... nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback