Kändisspotting vid Karlaplan...

Wow liksom... Haha...

Jag som över huvudtaget inte ser någonting, jag skulle inte ens märka om Kungen skulle komma gåendes på gatan, har denna vecka varit helt omsvärmad av dessa svenska kändisar... Haha...

I måndags gick jag förbi Alex & Calle Schulman när dom stod vid Tössebageriet och lyssnade i mobilradion på Katrin som var med på Mix Megapol (vet det eftersom jag också lyssnade på radion...) Dom såg riktigt roade ut över det dom hörde :-)

Igår mötte jag Arne Hegerfors på Karlavägen (jag är NÄSTAN säker på att det var han...). han såg mest vanlig ut, ja riktigt alldaglig där han gick mot Birger Jarlsgatan...

Idag när jag sprang på lunchen mötte jag Sara Sommerfeldt som var ute och powerwalkade runt vid Djurgårdsbrunn...

Idag har jag även snackat lite med Mikael Persbrandt... Snackat och snackat, haha... Han är här och ska spela in film så han kom med Sanna Lundell och visste inte riktigt vart de skulle ta vägen...

Ja, det var väl mitt "kändisspan" för denna vecka...

Kommentarer
Postat av: Limpö

Calle Shulman !! vilken pajas

2008-04-16 @ 18:56:49
URL: http://prettywoman1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback