Reklam på Råsunda, DET är grejer det!

Superduper lugn helg! Inte ofta jag skriver det, haha! Men jag gjorde nästan ingenting, det blev ingen utgång iallafall och det är ju lite ovanligt...

Men jag hade det riktigt skönt ändå.

Fredagkvällen låg jag på soffan o kollade på Let´s dance, har aldrig gillat "MatTina" och hennes hurtighet tidigare men har insett att hon verkar vara rätt charmig :-) Så det var rätt att hon vann, hihi.

Lördagen vaknade jag pigg och utvilad! Linus har ju nu sålt sin bil (Åh, den kommer jag sakna! Det var en fin vän som bla. fick se Norges berg och dalar tillsammans med oss...) så vi var iväg och kikade på en ny. Vad det blir får man ju se, hehe...
På kvällen var Linus ute med lite jobbfolk så jag och Paris bunkrade upp med popcorn, smågodis och naturgodis framför tv 4 och Körslaget. Tycker inte att det var så mycket att se så det blev istället några timmar framför www.brollopstorget.se :-) Skönt att Linus inte var hemma o kunde klaga, han tycker att jag spendera way to much time på den sidan, haha!

Söndagen var vi på fotboll, och jag trodde aldrig jag skulle säga det här, det var grejer det! Haha...
Linus har nämligen kommit på att han ska ha reklam på AIKs matcher och med det så kommer det goda, VIP BILJETTER! Det innebär platser precis vid mittlinjen, buffe och mingel innan matchen, att man kan gå undan i pausen in i restaurangen och få kaffe o bulle och sist men inte minst, SKÖNA FOTÖLJER att sitta i!
Har verkligen inte gillat att hänga med på matcherna tidigare just för att man sitter på sin stenhårda plaststol i 3 timmar med folk som skriker och svär runtomkring en. Sen i pausen ska man försöka köpa sig en korv eller lite te för att värma sig men man kommer ingen vart för det är så j**la mycket folk...
Men nu! Nu kan jag gärna följa med och heja massor! Hade fint folk runtomkring oss oxå, vad sägs om Johan Mjällby, Niklas Strömstedt, Daniel Westling och Jonas Bergström, haha...

Fin reklam?? Hihi...
image828

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback