Utbildning

I helgen ska jag till Eskilstuna.
Hur kommer det sig? Jo, jag ska faktiskt dit på en infoträff ang. en utbildning som jag är lite sugen på att söka. Känner lite att det är dags att kanske göra något med livet, eller iaf lära sig något nytt....

Det är en internationell utbildning som Resesäljare som är under ett år på distans vilket gör att man kan jobba samtidigt och det är ju super! Tror inte jag skulle "våga" börja plugga annars...

Efter att man gått kursen så får man Diplom för både IATA och UFTAA samt Amadeus certifikat. Det betyder att man får certifikat att utställa flygbiljetter och kan jobba i princip i hela världen då det är samma utbildningsmaterial i alla länder.
Mer än så vet jag inte men det är väl därför jag åker dit imorgon, för att få mer information :-)

http://www.swetravelinstitute.se/

Kommentarer
Postat av: Nadika

Vad roligt att du tar tag i det. Det kommer säkert att vara intressant :)

Hoppas det går bra.
Kramar
Nadika

2008-04-04 @ 12:54:33
Postat av: Sofie

Hoppas det. kan vara värt att åka dit o få lite info... :-)

2008-04-04 @ 16:04:11
URL: http://prettywoman1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback