Bröllop på Lördag!

Herregud! 21 Augusti idag... Den 23 Augusti, om bara 2 dagar är det dags!!!

Tiden har ju gått så himla fort, tycker inte alls det var längesen som man tänkte att "oj, bara ett halvår kvar" men nu är det äntligen dags!
Tror vi är rätt väl förberedda, det är ingenting som jag känner direkt att DET borde vi ha gjort eller köpt eller att man skulle ha gjort något annorlunda. Nä, faktiskt så känns allt väldigt bra.

Har ju rätt länge fått frågan om jag börjar bli nervös och svaret har alltid varit att konstigt nog så är jag inte alls nervös, lite pirrig men inte nervös. De senaste två dagarna har jag dock börjat känna mig lite nervös, har nog inte insett att det är VI som ska göra det här, haha! Jag är inte nervös för själva vigselakten, den litar jag på att vår präst har koll på :-), utan snarare allt runt omkring. Som att det ska bli en lyckad fest, att man har tänkt på allt så man inte står där och har missat att hämta ut klänningen, att bussen ska komma i tid, att hotellrum ska finnas till alla och liknande... Men jag tror att allt är under kontroll, nu är det bara att göra allt det sista och samtidigt varva ner och börja njuta :-)

Och det viktigaste av allt... JAG ÄLSKAR MIN POJKVÄN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback