Bröllopsplanering med bara 2,5 veka kvar!!!

Åhhh, jag hinner verkligen inte skriva här!
Har fullt upp med bröllopsplanering nu när det bara är 2,5 vecka kvar! Och tiden som jag inte lägger på bröllopsplanering så jobbar jag, tränar eller sover. Men det är verkligen inge synd om mig, nädå, för det är sjukt kul att planera! :-)

Ja, som sagt så är det riktigt nära nu och jag blir gladare o gladare för varje sak vi bockar av!

* Igår träffade vi vår fotograf som ska vara med vid kyrkan samt ta våra bröllopsbilder efter vigseln. Verkar toppen!

* Solistproblemet kanske är löst... Har fått kontakt med en tjej som är professionell musiker som kan det datumet!

* Ikväll ska vi ta en lektion i vals... kan behövas, haha! Vi har liksom aldrig dansat vals ihop förut :-)

* Klänningen är fortfarande hos skräddaren men jag litar på att den blir klar i tid...

* Min outfit är "typ" klar. Skor är ingådda, väska finns, smycken är lånade, tiara beställd

* Vigselringen byggs ihop hos juveleraren och jag längtar tills jag får se den på mitt finger!!!

* Festprogram o vigselprogram är inne för tryck. Inget litet projekt att sitta och klura ihop ett festprogram kan jag säga!!!

* Bröllopstårta och Caketopper är beställt. Jag är ju ingen tårttjej så det är utseendet som räknas!

* Nej, ingen Möhippa..... än..... ;-)

Börjar få lite bröllopsnerver nu, men bara lite... :-)


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, vad kul! Blir lite avundsjuk, jag har runt ett år kvar :) Ska följa er med spänning!

2008-08-07 @ 20:00:40
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/
Postat av: Satu

Grattis till bröllopet :D

2008-08-08 @ 16:23:33
URL: http://knape.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback