Efter Bröllopet...

                                                              
   
                                     

... så svävar jag fortfarande runt på små moln!

Kan inte sluta tänka på hur nöjd och glad jag är efter den här helgen!!!!
Kanske helt fel att säga (med tanke på att det är once in a liftime) men jag vill göra det igen, och igen... och igen! Det var sån underbar upplevelse som jag kommer leva länge på!
Har ju ännu inte börjat inse att vi faktiskt är gifta med varandra och att jag har ett nytt efternamn utan fortfarande är det hela helgens festligheter som tar upp alla mina tankar.

Som någon tråkig människa komenterade här i bloggen för några månader sen: All denna energi och planering... För EN dag i ditt liv! Som ska bli "den lyckligaste dagen i mitt liv". Ärligt talat tycker jag att det är superhysteriskt det där med stora bröllop. Men har man inget annat att lägga pengar och energi på så...

Då svarade jag att jag aldrig någonsin påstått att det måste bli "den lyckligaste dagen i mitt liv" och att alla får göra som dom vill, VI väljer att lägga energi på en stor bröllopshelg på det sättet VI vill ha det.
Och jag är glad att man inte lyssnar på hur alla andra vill ha det för nu i efterhand så kan jag säga...

Det här var absolut en av dom lyckligaste dagarna i mitt liv!!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh... ni verkar ha haft det sååå underbart! Vilken oerhört cool bild när ni kommit av helikoptern.

Ser fram emot resterande berättelser och bilder!

2008-09-05 @ 09:55:50
URL: http://majalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback