Min pojkvän är borta!!!

I morse slog dom till!!! Shit, det hade ingen aning varken jag eller Darling!!!

Såklart är det Svensexan jag pratar om...

Min mobil ringde 06.15 och jag hörde bara någon viska i luren att jag skulle gå upp och öppna dörren...
Fan, fattade ingenting, tyckte dom sa att dom sa att dom ringde från jobbet... och att jag skulle gå o öppna dörren... "Va? Varför ringer dom från JOBBET och säger åt mig att öppna dörren HEMMA??
Hel flummigt men Linus vaknade ju till när jag pratade och gick iväg för att öppna dörren. Så dom tog honom iaf i vaket tillstånd men han var så söt när han gick iväg med svarta tights, rosa baddräkt och svart peruk... :)

Det han skulle ha med sig var ett ombyte, hemnycklar och... sitt pass....

Ja, sen har jag inte hört något men det verkar som att de kan befinna sig i Amsterdam...........................

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj! Hoppas han haft kul då ;)

2008-08-09 @ 11:05:08
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback