3:10 to Yuma

Guuud vilket härligt väder det är idag!

Har varit ute och sprungit en halvtimme på lunchen och det var superskönt, solen sken och fåglarna sjöng haha! Om jag inte visste bättre skulle jag hävda att det är vår nu men det sägs ju att det ska snöa i helgen... trisst...
Ska iaf gå lite tidigare från jobbet idag har jag tänkt eftersom jag har en snäll kollega som gärna jobbade lite längre, perfekt :-D Ska ta mig ner på stan och kika lite i affärer innan jag träffar Sofia för ett glas vin.

Igår var jag och Darling på bio och såg 3:10 to Yama som Connoisseur hade bjudit in till.
En riktig Western film men jag tyckte den var riktigt bra! Jag som är expert på att somna på biografer har hållit mig vaken OCH gillat 2 totala skrällar, dels Arn och nu denna! 

http://www.sf.se/filmer/film?filmid=16002549

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack för din kommentar, den värmde verkligen. Man blir så ledsen på folk som inte förstår de här med att man får känslor för ett djur. Dom kan ju inte vara riktigt funtade i huvudet. Tack , och vad tråkigt med din häst. De är som sagt aldrig roligt
:( Kram kram Tessan

2008-03-01 @ 13:28:34
URL: http://tesskarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback