Ännu mera bröllopsklänningar och lång partynatt

Lördag 2/2

Min kära vän Vendela är väldigt angagerad i mina bröllopsplaner och vill gärna hjälpa till (som tur är för mig!) så även denna dag gick åt till att prova bröllopsklänningar :-)
Måste säga att det tar på krafterna men det är väldigt roligt! Inte varje dag man får prova en massa prinsessklänningar i alla olika former, hihi!
Från början hade jag en exakt tanke på hur den skulle vara och tänkte nästan köpa första bästa men nu när man fått på sig olika modeller så inser man att det är djungel och att det finns 1000-tals olika stilar.
Iaf så hittade jag en del fina klänningar (tror jag har 5 på min lista över aktuella) men jag TROR att jag fortfarande har den på Ehrlings som nr 1...

Sen bar det av hem till mig för att göra oss iordning inför kvällen, Linus var iväg och spelade poker så vi hade hela lägenheten för oss själva. Vi lyxade till det ordentligt med pyttipanna, rosa champagne och massa tid framför spegeln, hihi.
Vid elva tiden tog vi en taxi ner till Anglais (för andra gången denna vecka) där vi mötte upp Linus och ett gäng grabbar. Vidare till Café Opera, Sturecompagniet och avslut på Hell´s Kitchen. Vilken kväll! Drinkarna flödade som aldrig förr, hehehe...
http://www.finest.se/imageGallery/?igid=3114

Kommentarer
Postat av: Olessia

söta ni ser ut:)

2008-02-04 @ 18:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback