ÄNTLIGEN ÄR FESTLOKALEN BOKAD!!!!

"Jag är så lyyyycklig, jag är så LYYYYYYCKLIG....."
Varför? Jo för att vi äntligen hittat vår lokal för bröllopsfesten!!!!! Så j**la skönt!!!!

Det blir på Eklundshof i Uppsala som vi kommer att ha festen den 23 augusti i år och jag tror att det kommer bli jättebra! Vigseln kommer fortfarande att vara i Stockholm sen kommer vi att hyra bussar som tar folk till Uppsala för stort kalas!
Jag har ju hela tiden propsat på att vi SKA iaf ge det en chans o åka till Uppsala och kolla på lokalen jag sett framför mig och i lördags blev det äntligen av! Nu blev det inte den som jag trodde utan en som är lite större men det blir super det med!
Det kommer bli så perfekt och jag är såååååå glad!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nadika

Vad roligt att det äntligen har löst sig!!!
Blev det Markan nu istället eller?

Nu kan du sätta igång och fixa allt som bara har väntat på att lokalen ska lösa sig.

Jag har kommit en massa bra saker, men jag mailar dig separat istället.

Kramar
Nadde

2008-02-11 @ 18:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback