Arn - Tempelriddaren

Igår var jag och Darling på bio och såg Arn - Tempelriddaren och jag måste säga att jag blev otroligt positivt överaskad!
Jag hade lite inställningen innan att "ta vilken film du vill, det finns ändå inget bra på bio nu..." men oj så fel jag hade! Det här var ju en riktig tjejfilm, haha!
En vacker kärlekshistoria, bra skådisar och en liten del krig. Perfekt! Inte som amerikanska storfilmer där det ska krigas i en halvtimme bara för att det ska vara så påkostat...

Kan väl säga att Linus tyckte den var "sådär" och påstår att svenskar kan inte göra bra filmer för det är så lågbudget hela tiden. Hmm, vet inte det jag... JAG får iaf säga att jag hade fel när jag trodde att det inte var en film för mig :-)
image718

Kommentarer
Postat av: Mamman

Du vet väl att huvudpersonens pappa har du ridit på hppkurs för....Ted

2008-02-06 @ 10:12:42
Postat av: Sofie

Nätterqvist? Där ser man!
Därför han red så bra då :-) Hästen han red på i filmen var en häst i min smak iaf. Kort, hög och studsig haha...

2008-02-06 @ 11:27:35
URL: http://prettywoman1.blogg.se
Postat av: Joysan

Den filmen är faktiskt den mest påkostade i svensk filmhistoria :o)...

2008-02-06 @ 13:40:53
URL: http://www.rosagroda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback