Bröllopssnack - hela tiden! ;-)

Fredaaaaaaag! ÄNTLIGEN!

Den här veckan har jag varit tröttare än vanligt, shit! Varför? Det blir ju ljusare och ljusare så det ska ju pigga upp men inte för mig. Kanske nästa vecka.

Ikväll ska jag träffa Nadika, en jobbarkompis från Eklundshof som numer bor i Göteborg, så kul! Planen är väl en fördrink på Tures sen middag på Grodan sen... ja vad som händer sen får man ju se... hehe
Kommer nog bli en hel del bröllopssnack eftersom hon är nygift ( jo jag räknar det faktiskt som nygift även om det gått 8 månader sen deras bröllop ) och jag är mitt uppe i våra planer, hihi.

Annars har jag väl inte så mycket planer för helgen. Eller, imorgon ska Vendela följa med mig ut på brudklänningsjakt för hoppningsvis för sista gången... Planen är att gå till den sista butiken för en sista koll om de har något fint och har de inte det, ja, då är det Ehrlings som gäller och beställning av MIN Aspera klänning!!!

Guuud va nervöst att slå till, jag som har beslutsångest till 1000! Tänk OM man hittar en annan... Jag är ju supernöjd med Asperan men så är jag ju oxå sjukt velig. Får se imorgon vad som händer...

Föresten så lagade jag mat hemma igår! Chickybits och ris, det var gott... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback