Brudklänningar och torsdags AW

Torsdag 31/1

Efter jobbet mötte jag upp Vendela och vi gick till Ehrlings o provade brudklänningarna jag fastnat för samt några nya modeller.
Det är fortfarande en av dem jag gillar jätte mycket! Urringad i ryggen med snörning samt långt släp, det vill jag ha! Dock är den inte tubmodell som jag egentligen tänkt mig men men. Den andra jag hittade var halterneck och oxå väldigt fin, eventuellt lite för kort släp...
Jag är nämligen helt inne på detta med lååång släp, ju längre desto bättre, hihi. Dock kommer jag säkert svära över det när jag ska ha den på mig då det säkert är rätt så otympligt men jag tycker att det är jättefint och vill man vara fin så...

Sen blev det afterwork med middag på Wook House och några glas vin på Anglais. Supertrevligt! Dock var det lite fööör trevligt och Sturecompagniet råååkade ligga mitt emot så vi smet faktiskt in där ett tag oxå... MEN! vi var riktigt smarta och gick hem redan kl 1, INNAN det blev för mycket fest...
Jag skulle ju faktiskt vara på datautbildning hela fredagen och Vendela jobba dubbelpass så det var helt rätt!

http://www.stureplan.se/frame.php?main=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback