Ett halvår kvar till...

♥Igår var det lördagen den 23 februari... ♥

Det betyder att det är exakt 6 månader kvar till vårt bröllop! ETT HALVÅR! Och som jag hoppats på så slog jag till och beställde min bröllopsklänning från Ehrlings igår! Det blir Asperan och den kommer vara färdigsydd i Juni/Juli Känns så himla bra! För varje gång jag varit där och tittat på den så har jag blivit mer och mer övertygad om att det är den som är MIN klänning, den är så fin med sitt långa släp och glittrande detaljer :-)

Lördagen den 23 augusti slår vi ju till och det känns som att vi är en bit på väg

*Kyrka bokad
*Festlokal bokad
*Klänning köpt
*Solist i kyrkan är nära på bokad
*DJ är nära på bokad
*Fotograf har vi fått tips om och väntar på pris

Det som närmast ska hittas är:

*Inbjudningskort - var gör man dem och hur???
*Bestämma färgtema på bröllopet
*En bra frisör - jag har NOLL KOLL på frisör och makeup branschen!
*Boka transporter - för oss och för gäster men det har nog Linus koll på...

Sen så börjar det luta åt att vi har tredagars bröllop och då genast är det mer som ska fixas med fest på fredagen och brunch på söndagen men det är än så länge lösa planer........

Kommentarer
Postat av: petra

Klassiska Björn Axén på Norrlandsgatan är superduktiga
på bröllopsfrisyrer.
(De Startar bröllosmorgonen med ett glas champagne)
Har ordentlig genomgång innan & lägger även make om man vill.

Odenplans specialbilar har schyssta klassiska öppna bilar, RR, amerikanare, limo osv. You name it.
De ordnar champagnekorg i bilen & chauffören tar hand om allt.

Lycka till!

2008-02-25 @ 08:32:15
Postat av: Sofie

Petra: Tack så mycket! Björn Axén är ju bra idé, de borde ju veta vad de pysslar med... Har du själv varit där?

2008-02-25 @ 08:39:38
URL: http://prettywoman1.blogg.se
Postat av: Jossan

Ifall ni själva vill designa inbjudningarna till bröllopet kan ni titta på trycksakstorget.se
Ganska kul faktiskt

2008-02-28 @ 14:51:13
Postat av: Sofie

Jossan: Tack för tipset! Ska kolla upp det :-)

2008-02-28 @ 15:24:38
URL: http://prettywoman1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback