Grodan, Anglais och Cafét...

I fredags efter jobbet mötte jag upp min kompis Nadika från Göteborg!

Vi började med Cosmopolitans och middag på Grodan för att sen fortsätta kvällen på Anglais och Café Opera.

På Grodan käkade jag, som så många gånger förr, deras underbara fiskgryta. Såå god ju! Naddes mat var oxå helt ok tror jag men det var däremot inte servicen, gud vilken ignorant och självupptagen servitris. Enda gången hon var fram till vårt bord var när hon var tvungen dvs. när hon lite slappt tog vår beställning samt skulle dumpa maten hos oss...
Blev så irriterad att jag tillslut var tvungen att fråga om det var okej för henne att ta in notan till oss... suck!

Well, sen gick vi vidare till Anglais där ett gäng galna grabbar höll till, dvs. Bessim o co... Trevligt med lite sällskap och goda drinkar (det har dom faktiskt där!) men sen hoppade vi in i en taxi för att möta upp Linus, Celle och Jocke som var på väg till Café Opera.
Ja, på cafeét var det väl som vanligt kul men det var väldigt lite folk, verkligen sjukt lite folk, men vi hade kul ändå :-D Tog oss sen till White Room men var kloka nog att inte gå in utan tog en taxi till Falafelkungen istället för lite natta mat, helt rätt!

http://www.finest.se/imageGallery/?igid=3203


  

Kommentarer
Postat av: Sanna

ser skoj ut=)

2008-02-25 @ 15:11:02
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Nadika

Maten var helt ok, men servicen var verkligen usel. Det var en roligt kväll, trots att det var lite folk på Caféet.

Kramar

2008-02-25 @ 16:23:48
Postat av: johanna

Så snygg vettu... Fotomodell... ;)

2008-02-25 @ 23:05:00
URL: http://hannisfashionista.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback