Vilket kap!

Åhhh, så gullig han är! Min darling.... 

Igår firade vi 3 års dag och som en liten grattispresent (jo, han tycker tydligen att JAG ska grattas som hittat ett sånt kap som honom, trodde ju att det var tvärtom...) fick jag en ny mobiltelefon!
So sweet! Min har ju varit trasig sen vi var på Mauritius i oktober förra året men nu kan jag återigen fotografera, lyssna på radio och kanske det viktigaste - höra vad folk säger när man pratar i den!

Så nu, alla ni som suttit och tänkt att "jag kanske ska ringa och småprata lite med Sofie...", är nu välkomna att göra det! Jag har en fungerande mobil, haha! 
K850i
image770

Kommentarer
Postat av: Mamman

ÄNTLIGEN!!!!

2008-02-28 @ 20:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback