Ögonfransförlängning

Vaknade kl 9 i lördags och insåg att jag tyvärr inte skulle hinna med löprundan som jag planerat... Aja, en dag mer eller mindre.

Tog istället och powerwalkade bort till Kungsholmen där jag skulle förlänga mina ögonfransar...
Det var intressant. Det var första gången så jag visste ju inte alls vad jag hade att vänta mig.
Men jag kom dit och fick lägga mig på en mjuk behandlingssäng och sen började hon sätta på fransarna, tre och tre. Jag hade innan hört att det ser mer naturligt ut att sätta dom en och en men tjejen sa att det håller bättre med denna metod så vi körde på det. 
Det sved lite i ögonen, tydligen av ångan från limmet. Och trots hennes ihärdiga tillsägelser att jag skulle hålla ögonen öppna kan jag säga att det inte var det lättaste när det emellanåt bara rann och rann, haha.
35 minuter tog det och sen gick jag därifrån med mina nya fransar :)

Det blev fint! Jag är jättenöjd än så länge. Tycker dom ser väldigt naturliga ut även fast de är långa och svarta. Var till och med ut och festade i lördags UTAN mascara (bara på de undre), haha!
Nu får vi se hur länge de håller bara innan jag kan säga om det var värt det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback