Packa Packa Packa...

... Det är vad jag ska göra ikväll.

Vi åker ju inte till USA förens på tisdag men jag kommer ha fullt upp fram tills dess så det är nu, en fredag kväll, som jag får packa.

Imrogon är det verkligen fullspäckad dag.
(Förhoppningsvis vaknar jag tidigt så jag kan ge mig ut och springa en vända)
Klockan 11.00 ska jag vara Beauty & Medical Center och göra ögonfransförlängning. Så spännande, har aldrig provat det förut...
Klockan 13.00 ska jag träffa Nadika och prata bröllop ( o sökert en del annat oxå haha), det är ju hon som ska vara vår Toastmaster så Linus får va med ett tag oxå så vi kan planera festen.
Sen är det dags för fotbollsfest. Planen är att äta gott och kolla matchen här hemma med lite folk, sen får man se vart man hamnar... :-)

Ja och på söndag ska vi åka hem till Mamma & Hasse och lämna Lilla Paris. Hon kommer få bo där medans vi är borta. Linus föräldrar ska oxå följa med till Skyttorp, så får våra föräldrar ses igen + att dom får se vart jag kommer ifrån, hihi

Måndag kommer jag knappt vara hemma. Först jobb sen har vi personalfest med alla från Stockholmsavdelningarna.

Nä, nu måste jag återgå till packningen.....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur blev ögonfransförlängningen?????



Tog du före och efter bild??? JAg vill se hur det blev på kort sen - ska göra sån innan bröllopet!! :D

2008-06-14 @ 22:08:14
URL: http://hannisfashionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback