Festplanering, Fotboll och... Fest

Lördag

Ja efter ögonfransförlängningen skulle jag möta upp min vän/ föredetta arbetskamrat/ vår Toastmaster Nadika. Så mysigt att träffa henna, alltid så "pigg o glad" haha.
Först blev det lite allmänt snack men sen kom Linus och vi satte igång och gick igenom hur vi vill ha bröllopsfesten. Det känns riktigt bra och tryggt att kunna lämna över det till henne. Känns som att hon har koll på vad som ska göras och förstår hur vi vill ha det. Att hon även känner till stället där vi ska ha festen gör det lite exra tryggt :-)

Sen var det bara att skynda sig hem. Jag hade missat att våra vänner skulle komma redan kl 4 så jag hann inte göra mig iordning eller fixa något annat heller. Men som tur var så skulle vi få maten serverad av Jocke som skulle visa sina goda kokkunskaper. Och herregud! Jag tror inte det har doftat så mycket hemlagad mat i vår lägenhet, någonsin! Men oj så gott det var!
Ja sen var det såklart bara att glo på fotboll mellan 18-23, suck... Mitt fotbillsintresse är ju inte på topp men det är kul när det blir mål! Eller iaf när Sverige gör mål....

Och såklart blev det utgång. Först Utecompagniet sen en vända in på Sturecompagniet. Ganska kul men lugnt...

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback