Bröllopsfrisör!

Idag har jag varit till Björn Axén på Norrlandsgatan för att prata med en tjej om min frisyr till bröllopet.

Jag har ju avbokat SaschaJuan, tyckte faktiskt att det kändes för dyrt med närmare 4500:- för bara uppsättningen. Hon var jättegullig och säkert superbra men nä, jag tycker ändå inte att det är värt pengarna...
Så nu har jag varit hos Axén och träffat en tjej och det känns jättebra! Visst, det är inte speciellt billigt att gå dit heller men nu har jag bestämt mig att det får bli där.

Ikväll ska jag ta mig upp till "Knivsöder" för att gå på skivstångspass med Sofia. Vad gör man inte för att få "the body" hahaha.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man säjer "festuppsättning" istället för "bruduppstättning" spar man nån tusenlapp...

2008-05-21 @ 12:56:30
Postat av: Petra

Jättebra val med Björn Axen. Du kommer bli väl omhändertagen.

Lycka till!

2008-05-26 @ 23:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback