Café Opera med grabbarna...

Party igår... Trött idag...

Jag som var rätt seg när jag kom hem efter jobbet igår tänkte att det skulle bli en lugn kväll. Jag tänkte till och med inte gå ut alls...
Men vi hade ju redan planerat in en "Vinprovning" hemma för att testa bubblet vi ska bjuda på under en viss del av bröllopet och efter bara några glas så kände jag mig genast piggare! :-) Det var både gott och trevligt och vi var helt överens om vilken flaska som det blir.

Ja, sen blev det ju så att jag trots allt följde med ut och först mötte vi upp ett stort gäng grabbar som var på Boulehallen som ligger precis brevid oss och där bjöds det på drinkar, I MÄNGDER! Herregud, man kunde inte annat än att bli partysugen liksom, haha!
Så vi drog sen vidare till Café Opera, jag och grabbarna, och ja där slutade det som det brukar...

 Början...                          Och slutet....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback