Bröllopsfotograf? Bröllopsfrisör? och sminkös?

Jag testar och ser om jag kanske får napp... :-)

Finns det någon som läser denna blogg som kan tipsa om något av följande:

Bröllopsfotograf- helst som kan vara med hela dagen, dvs från vigsel till festen... O helst inte orimligt dyrt...

Bröllopsfrisör- tips mottages tacksamt då "min frisör" är uppbokad det datumet. Finns säkert massa duktiga frisörer i centrala Stockholm som jag inte känner till! Har preliminärbokat hos en tjej men vill gärna kolla runt lite mer...

Sminkös-har ännu inte bestämt om jag vill göra sminket själv. Är ju rätt petig o vill ha det på mitt sätt men man vill ju oxå ha en bra grund som sitter hela dagen samt ser bra ut på kort...

Ja, det var väl allt för nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback