Fredagsmys blev till långfest...

Åhhhh, jag som hade längtat hela dagen att få komma hem från jobbet och vila efter endast 3,5 timmes sömn natten till fredagen vart helt snuvad på mina planer...
Linus kom och hämtade mig på och jag fick höra att det var födelsedagsmiddag på Anglais för Bessim, och inte är jag då sämre än att jag kan ändra min mysfredag, eller flytta den till en annan dag, haha...

Så det var bara hem och svida om för sen kom Jocke och Helene över på ett glas vin innan vi tog taxi ner på stan. Och ja, middagen på Anglais blev till några drinkar på Utecompagniet för att sedan fortsätta upp på V och sen ner till Hell´s Kitchen. Sista anhalten? Falafellkungen såklart... Rikig helkväll med andra ord. :-D

Hmmm, tycker bilden på mig är läskigt lik gårdagens...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback