Josefina och Cafét

Ja just ja! Jag sa ju att jag skulle gå och träna efter jobbet igår... Det gjorde jag oxå, typ. Nä men jag och Sofia hade bestämt oss för att testa YOGA och det var ju det värsta misstaget jag gjort! Herreguuud! Tror inte jag haft så tråkigt EVER, haha! Det var till och med så illa att jag lämnade salen innan passet var slut, jag stod verkligen inte ut!
Om andra får något ut av det så är det toppen men i min värld var det heeeelt bortkastad tid, haha! Jaja, man ska testa allt här i livet :-)

Sen gav vi oss i väg på roligare saker!
Ett stort gäng satt nämligen på Josefinas uteservering så självklart tog vi oss dit. Det var Linus såklart, Celle och Jo som firade sin lägenhetsförsäljning, Jocke och Helene som firade examen + några andra.
Sååå himla mysigt, där kommer det säkert spenderas tid fler soliga sommardagar :-)

Ja, och kväll blev till natt och vi hamnade tillslut på Cafét där det var KIZZ fest, riktigt lamt och tråkigt måste jag säga så vi tog ganska snart en taxi hem istället. Trots allt var vi ändå inte hemma förens närmare 3...
   

Kommentarer
Postat av: Jo

Hello!



Ja, det var riktigt gott med Rosé i tosdags..passade väldigt bra! Vi har ju några bildbevis på josefina.nu under torsdagens bilder haha. Snygga killar vi har=)

2008-06-03 @ 13:39:22
Postat av: Sofie

Jo: Haha, ligger dom uppe?? Då måste jag in och kika!..... Haha, ja men visst! Stekiga värre... :-)

2008-06-03 @ 14:20:09
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback