Min dosa är funnen!!!!!!!!

Jag har hittat min internetdosa!!!!!!!!!!!

Äntligen!!! Och fy fan vad jag har letat!!!!!!!

NU ska jag genast sätta igång och betala alla räkningar som skulle varit inne för .... hmmm... ett bra tag sen.....

Var på banken idag för att hämta en ny, trodde jag! 300 spänn skulle dom ha för att ge mig en ny dosa! Aldrig i livet tänkte jag!
Gick irriterad tillbaka till jobbet och av en slump så kommer en kille in och frågar om jag sett bilnycklarna. "nej" svarar jag men börjar leta i några lådor och vad ligger där om inte min kära internetdosa!!!!! Lovely!

Nu ska alla ni som väntat på mina hårt inkänade slantar få in dom på ert konto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback