Mina nya solglasögon!!!

Har äntligen kommit!!! Eller äntligen, det tog ju faktiskt bara några dagar att få upp dom från Italien

Jag hittade ju ett par YSL bågar när jag var nere på stan i helgen men dum som jag var så köpte jag dom inte... Blev lite sur på mig själv som inte slog till när jag ändå var där, suck! Jaja, iaf så gick jag in på nätet när jag kom hem och hittade "mina" solglasögon på en italiensk sida, 1000:- billigare! Perfekt!
Här hemma skulle de ha gått på 2400:-och  nu fick jag dom för 1400:-, vilket kap!!!
I den summan ingår frakten och dessutom får man dem hemlevererade med bud till dörren, hur bra som helst!

Självklart var jag ju tvungen att snoka runt lite på nätet för att kolla hur seriös sidan är (man vill ju inte bli lurad och få ett par sunkiga kopior hemskickade...) men den har bara fått massa +++

www.otticanet.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback