Personalfest

Guud vad jag inte hinner med, haha. Eller... det gör jag väl men det är så mycket :-)

Igår hade vi pesonalfest med jobbet. Faktiskt riktigt kul, vi blev uppdelade i lag och gav oss ut på stan för att fota diverse mer eller mindre märkliga saker... Bland annat så skulle vi fota:

En ridande polis

Alla i gruppen uppe i ett träd

Stockholms takåsar

En generad skyltdocka

En östermalmstant med en pudel

Hela gruppen i Sergelfontänen

2 ur gruppen på en skateboard

Tunnelbanevagnen Astrid

En två åring som heter Emil

En Porsche Cab

En kille ur laget iklädd bikiniöverdel

En rikskändis

En tv4 anställd med legitimation

Dr Alban

Hela gruppen i en Taxi Stockholm bil osv.....


Ja, det var kul sen bjöds det på middag och segrande laget korades. Blev dock inte speciellt sent för min del, hemma redan vid elva :-)

Nu slutar jag snart och då ska jag först möta möta upp Sofia för att träna sen ska jag ut till Josefina på Djurgården där Linus mfl skulle ses efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback