Träning Träning!

Jag har ju alltid varit lite emot Friskis och svettis, vet inte varför men på något sätt känns det lite....sådär, lite... gamalmodigt... Äh jag vet inet men så har jag tänkt iallafall.

Men så bjöd Sofia med mig nu i maj när dom haft en "prova på" månad och det är ju helt okej. Till och med bra! :-)
Har varit på Skivstång, Core 2 gånger och idag ska vi gå på Danspass. Perfekt att få prova på och nu funderar jag nästan på att köpa kort där, mycket för att man kan köpa halvårskort så man slipper binda upp sig på ett år. Jag hoppas ju fortfarande på att "mitt" gym ska öppna igen till hösten...

Den här prova på grejen kom oxå riktigt lägligt eftersom jag känt att det smärtat inne i ena smalbenet när jag springer så det är perfekt att inte utsätta det för en massa löpning just nu :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback