24 467 steg!

24 467 steg! Rekord för mig! 
På jobbet är vi med i en stegtävling som pågår över hela landet och igår kom jag upp i det högsta antal jag lyckats med hittills :-D Brukar ligga mellan 17 000 och 20 000 så det var bra, hehe...

Efter jobbet mötte jag upp Sofia och Johanna (som kom till Stockholm på kvällsvisit) nere på stan. Vi gick till Ristorante Italiano på Nybrogatan och det var verkligen god mat! O bra priser! 140:- för kyckling med risotto (Åhhh min älskade risotto!) tycker jag är väldigt överkommligt!
Så hade vi såklart riktigt trevligt oxå :-) Mycket bröllopssnack men jag försöker verkligen att inte bara prata om mig själv och planerna för helgen den 23 Augusti....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback