Frustrerte Fruer

Igår var vi på Helenes Krog och åt middag.
Har sagt det förut men säger det igen, sååååå himla god mat!!! I Love the place! Kanske inget ställe man sätter sig och äter en romntisk middag på men är man ute efter en skön stämning och grymt god mat ska man gå dit :-)

Sen hem till Desperate Housewifes (eller "Frustrerte Fruer" som jag kallar det nu...). Darling ville såklart ut och åka i nya bilen men fick dumpa mig hemma innan han drog vidare, vad är en Porsche i jämförelse med Desperate....haha!

Ja, vad mer? Jo, en himla massa bröllopssnack med "Norge Johanna", hihi....

Hittade denna bild från Universal Studios, Florida 2006

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har länkat till dig från min blogg... ;)

2008-05-15 @ 09:49:17
URL: http://hannisfashionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback