Kunde inte hålla mig, det blev skorna ändå....

Ingen utgång på hela helgen (kors i taket, haha!)

I fredags fick jag värsta rycket och gjorde Fondue hemma! Sååå gott ju! Nu är det ju så att vi inte brukar laga så mycket mat hemma men när det väl händer så lyckas vi alltid pricka in fredagarna när städerskan varit där... Suck, jättebra att stöka ner det första man gör...

Lördagen bestämde jag mig för att ta en shoppingrunda. Linus skulle iväg på någon mässa så jag tog med mig Isabelle ner på stan, blev en hel del både till henne och till mig :-)
Jag slog faktiskt till på de högklackade från Scorett som jag sagt till mig själv att INTE köpa eftersom det bara är 3 veckor kvar till Las Vegas men när jag tänker efter så behöver man ju faktiskt skor på resan dit... Eller....

På kvällen hade vi lite schlagerfest hemma. Sofia, Jocke, Helene och Thomas kom förbi och vi var riktigt schlagerladdade medmassa godsaker och bet om vem som skulle vinna. Men rätt så snart blev stämmningen rätt lam då man insåg att sverige knappt skulle få ett poäng... Blev en rätt tidig kväll med andra ord...

Ja, igår var det ju Mors Dag så jag hade styrt upp en liten middag med mamma, Hasse och Björn i Uppsala. Gick till Svensson Taverna, vad ska man säga? God mat och usel service...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback