What happens in Vegas....

Ja, det blev ju som sagt rätt mycket party i helgen, fast det gillar ju jag...

Men det var ändå rätt skönt att bara ta det lugnt resten av helgen.
Lördagen spenderade vi hemma framför tv´n, tv3 visade under helgen alla avsnitt av Pussycat Dolls och såklart fastnade jag!  Linus vänner kom förbi och de satte ju igång och spela Playstation, suck!
Well, jag fick iallafall besök på kvällen av Sofia som kom över med nybakad rabarberpaj, vilken lyx! Mer sånt, haha...

Söndagen råkade jag ännu en gång fastna framför Pussycat Dolls ( i 4 timmar! ), var ju tvungen att titta klart för att se vem som vann... Iallafall var dom sjukt duktiga och i veckan startar nya säsongen, tror minsann att jag vet vad jag ska kolla på på onsdagar... :-D

Sen blev det bio med Darling och Sofia. Såg "What happens i Vegas" med Aston Kutcher och Cameron Diaz, en riktigt rolig film så gå och se den om ni vill ha många skratt! Dom är ju rätt sjuka båda två, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback