Vilken härlig dag!!!

26 grader varmt! Heeelt underbart!

Idag har det bara varit en riktig mysdag... Vi började med en frukost i solen på Café Nero sen gick jag upp med Paris till Vanadisparken där vi låg och solade och läste skvallertidningar :-)
Det var ju oxå Stockholm Maraton och de springer ju förbi vårt hus på Odengatan så när jag solat klart gick jag och Linus till Non Solo Bar och satt och kollade lite när alla grymt tuffa löpare tog sig an maran...

Men nu är jag här hemma själv, Linus har precis åkt till Finland för att köra på bana. Dom är några grabbar som ska dit och köra fort, fortare, fortast haha.
Det blir lugnt ikväll, är fortfarande lite seg från fredagens utekväll trots att jog lyckades sova 13,5 timme i natt(!)
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback