Helgnöjen vecka 47

Har inget annat för mig så jag kan ta och återberätta helgen...

Ja, i fredags var det ju bara att skynda sig hem efter jobbet, vi var bjudna på födelsedagsmingel på ett ställe på Kammakargatan redan klockan 18...
Nu är ju inte jag den snabbaste att göra mig iordning... (det vet iaf dom som någon gång varit hemma hos oss under en förfest, ehhh...) Så vid 19.30, efter 7 ombyten och några glas Champagne, var vi redo att ge oss iväg.
Det var en trevlig tillställning, vi kände dock inte så många men hade kul ändå. Jag trotsade vintern och beställde en Cranberry Daquiri, så sjuuukt gott!
Vid 23 tiden drog vi vidare till Anglais där vi bestämt träff med Jocke & Celle, delade på en flaska Champagne och åkte sen till Café Opera. Vilka stöter man in i där det första man gör om inte söta Helen och Jennifer (otippat?)!
   

Lördagen hade vi en riktig hemmamysdag! Tror inte jag gjorde något annat än gick över gatan till ICA och köpte lite godsaker :)

Söndag var det dags för julkalas på Gröna Lund, men ärligt talat så var det alldeles för kallt och snöigt så vi var bara där ca 1 timme. Istället tog vi en biokväll och såg Madagaskar 2, myyyysigt...

http://www.stureplan.se/articles/8435/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback