Födelsedagskalasfirande...

Jag var ju ärligt talat lite trött efter torsdagens festligheter på James Bond galan men det bästa var att det faktiskt var halvdag så jag gick hem redan klockan 14! Sköööönt!
Gick hem och sov i några timmar och sen hade vi lite myskväll hemma Jag och Darling.

Lördagen var det dags för kalas igen. S.Johan fyllde år så vi var ett gäng som möttes upp på Lo Scudetto på Kommendörsgatan vid Karlaplan. Verkligen bra mat måste jag säga, trevligt ställe (trots att servitrisen lyckades stänka ett glas med Menta över halva mig!! Haha)

Sen bar det av ner till Café Opera, skaffade oss ett bord och körde på med Champagne hela natten lång :-)
http://www.finest.se/imageGallery/?igid=4299
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback